دکور عوض کردن


- الان مغازه ام...

 دیروز تو اوج ناراحتی یه بسته نمونه کارت عروسی از تهران واسم رسید من چقدر خوشحال شدم ( خداییش با چه چیزایی دلخوش میشما)

کل ویترین رو عوض کردم ( کارت عروسی قبلیا رو همه جمع کردم) دوسه نمونه کارت عروسی دیگه تو این هفته دستم می رسه...


- دیشب یه مرغ خوشمزه درست کردم که خودم خیلی خوشم اومد  و باقلا درست کردم که حسابی شور شدش ولی خوردیم دیگه


- دیشب پرهام 21:40 خونه اومد گفت مامان زنگ زده واسم شام دعوتمون کرده آجی کوچیکه هم اونجاس گفتم من دور میام خونه

به پرهام گفتم من که خونه بودم ( چون دیوار به دیواریم  و به محض باز کردن آب صداش اونور میره می فهمه کیا هستیم) میخواست به من زنگ بزنه تنهایی بیا اونجا...


-  با اینکه کلی کار دارم ولی شادم...


نظرات 5 + ارسال نظر
آمارین شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 07:17 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

پس مغازه ی کارت عروسی داری. چه جالب. کارت خیلی شاده خب.

فاطیما شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 07:39 ب.ظ http://afkarebaygani.blogfa.com

خوشحالم که شادی....
انشاالله که همیشه شاد باشی...

عسلی و آقای همسر یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

دکور جدید مبارک
امیدوارم روحیه ات هم مثل دکور از این حالت فاز منفی بیرون بیاد و تازه بشه

ترمه دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.ohohketab.blogfa.com/

همیشه شاد باشی آبجحتی با چیزهای کوچیک

دختر بهانه گیر دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

اصلش هم همینه که آدم لحظه ها رو دریابه و برای شاد بودن دنبال بهانه ی بزرگ نگرده که هیچ وقت پیداش نمی کنه...
نوش جونت
من الان خیلی گشنمه هوس کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد