حال گیری اساسی

صبح با ذوق و شوق عکسای پرهام رو  به صورت طراحی و سیاه قلم با فتوشاپ  افکت دادم و متنای خوشگل کنار عکسا گذاشتم و عکسای فانتزی کوچولو  و با قلب کنار عکس ( چیز جالبی شده بود می دونستم پرهام عاشقش میشه )بعد از ظهر اومدم چاپ کنم فنر بندی کنم مقواهای رنگی و شاد رو سایزی که میخواستم بریدم دوتاشون رو پرینت کردم که شارژ لپتاپ هنگ کرد و هنوز که هنوزه درست نشده

من همچنان تو شوک حال گیری اساسی لپتاپم:((



*

از سه شنبه مریض بودم یعنی سرماخوردگی بدجور انداختتم و امروز اولین روز کاری میشه...

جمعه تولد شوهر آجی کوچیکه دعوت بودیم و به دلیل سرماخوردگی تا جمعه نشد ابروهام رو بردارم جمعه دست به کار شدم خودم برشون داشتم البته با پیوند ابروم بد نیست خوب شده

*

یک کیک شبیه نصف هندونه  خریدم و شلوارراحتی (30 ت) واسه کادو ( کاش شارژره درست میشد :(( وضعیت افتضاحیه) کلی شکلاتای رنگارنگ...

صبحم ژله انگورگذاشتم

*

 آقا من میخوام دفترچه عشقمو درست کنم باهاش کلی به پرهام پز بدم که به یادش بودم :((



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد