ماه-واره قطع


- دیروز با نگار بیرون رفتیم و حسابی خوش گذشت


- از روز انتخابات به بعد شبکه های ماه+واره مدام پارازیت می اندازه جیم کلاسیک که کامل قطعه خیلی وقته نه حریم سلطان رو دیدم نه خبری دارم شمیم عشق چی شد

نه اینکه من خدای حوصله هستم الان زدم قسمتای اخر حریم سلطان دانلود شن...


- دوشب پیش مامان پرهام با همسایشون اومدن مغازه من و اتفاقاً رفتارش بعد از اون جریانات بهتر شده 


- واسه ماشین دیشب به باباش کو-یت زنگ زد باباشم تاکید کرد که جناب داماد حسابی ماشینش رو دوونده...

احتمالا از امروز بی ماشین بشیم چون آجی بزرگه قراره ماشینشون رو بفروشن خرید فوری سمند ثبت نام کنن در نتیجه واسه کار داماد به این ماشین تا چند وقت نیاز پیدا می کنند.


- دلم حسابی برای مامانم تنگ شده هر شب خوابش رو میبینم اونقدر دلم تنگه که تو خواب با اینکه میدونم خوابه ولی دوست دارم کشدار باشه...


- نمیذارم به خودم بد بگذره سعی می کنم با کوچکترین چیزها شاد بشم


نظرات 1 + ارسال نظر
پرنسس یخ پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 04:44 ب.ظ http://misswinter.blogfa.com

نمیذارم به خودم بد بگذره سعی می کنم با کوچکترین چیزها شاد بشمآفرین عزیزم خیلی کارخوبی میکنی منم ازامروزاین تصمیم رو میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد