خوشم میاد

گاهی یه پست رو می بینی دلت میخواد تو هم بنویسی و من از این میل شدید استقبال می کنم شروع می کنم به نوشتن.


من از اینکه صبح سر یه ساعت مشخص بیدار می شم خوشم میاد.

من از اینکه با پرهام کارت های عروسی رو مونتاژ می کنیم خوشم میاد و خنده رو لبام موندگار میشه اون لحظات

من از اینکه عاشق پرهام هستم خوشم میاد.

من از اینکه همزمان به کار خونه و دفتر می رسم خوشم میاد.

من از آدمایی که به فکر دیگران هستند خوشم میاد.

من از آدمایی که موفق هستن و تو دفترم می بینم خوشم میاد.

من از اینکه من رو موفق می بینن خوشم میاد.

من از اینکه اینقدر مامان و بابام رو دوست دارم خوشم میاد.

من از اخلاقم حتی وقتی تعبیر به بچگی و سادگی می شه خوشم میاد.

من از اینکه تاپیم خیلی سریعه خوشم میاد.

من از قیافم خوشم میاد.

من از آدمهائی که وقتی میگم:با تخفیف قیمت دادم,دیگه چونه نمیزنند,خوشم میاد.

من از اینکه بخاطر چیزایی جزئی خوشحال می شم خوشم میاد.

من از اینکه زود فراموش می کنم خوشم میاد.

من از اینکه دوستای فراوونی دارم خوشم میاد.

من از اینکه روابط عمومی بالایی دارم خوشم میاد.

من از خودم خوشم میاد.


شما چطور؟

نظرات 8 + ارسال نظر
پرنسس یخ پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 04:30 ب.ظ http://misswinter.blogfa.com

عزیزم خیلی زیبا بود ازاینکه دوست پاک طینتی مثل شمارو پیداکردم خوشحالم

آمارین پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 06:08 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

شنیدم با عسلی قرار داشتید. خوش گذشت؟ چقد دلم برای این جور قرارا تنگ شده
راسی مامانت اینا کدوم شهر هستن؟ خیلی از هم دورید؟

زهرا خانوم جمعه 7 تیر 1392 ساعت 03:50 ق.ظ

ما هم خوشمان آمد



طبق معمول پُستات پُر از غُر بید تو پیر بشی چی میشی ؟؟؟

فاطمه(حرف دل) جمعه 7 تیر 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

من از اینکه تند تند اپ میکنی خوشم میاد

ازاده جمعه 7 تیر 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

عزیزممممم
به خاطر همین کاراته که منم خیلی دوست دارممممم
راستی یه سوال داشتم ازت
این کیف پول رو چجوری درست میکنی؟ چرم رو از کجا میگیری؟ چجوری یاد گرفتی؟
منم میخوام درست کنم و خیلی سریع نیاز دارم بهش. اون قهوه ای هست درست کردی چجوریاس؟
هزینه اش چقدره؟ منظورم هزینه وسایل و ابزاره؟ ممنون میشم راهنماییم کنی بانوی هنرمند

سلام اجی خوشگلم

ببین وسایلش من خریدم یه 16 هزار تومن شد بعد واسه چرم اولش گرون می خریدم ولی بعد یه جایی ارزون پیدا کردم
تو این سایت
http://www.khanoomgol.com/Thread-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%86%D8%B1%D9%85-%D8%AF%D9%88%D8%B2%DB%8C?page=18
و سایت می می سایت هم آموزش کامل دادن وسیله هاش رو خریدی بگو تا الگوی کیف رو برات بفرستم
وسیله هاش هم توسایت نوشته کار راحتی هست ولی زمان می بره برای هر کیف چون چند مرحله داره

دوستت دارم

مستانه جمعه 7 تیر 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

انشا الله همیشه خوشحال باشی و به دیگران انرژی مثبت بدی دوست عزیزم زندگی ارزش این رو نداره که به خاطر هرچیزی اعصاب خودت رو خراب کنی شاد باش که زندگیت هم شاد بشه دوری از خانواده سخته اما تحملش با عشقی که به پر هام داری خیلی راحت میشه سعی کن که همیشه درست ترین کار رو انجام بدی

عسلی و آقای همسر یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

منم از اینکه همچین دوست شاد و بی تکلفی دارم خوشم میااااااد

پرنسس یخ دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 02:22 ق.ظ http://misswinter.blogfa.com

سلام خوبی؟نیستی؟خیلی منتظرت بودم
چرا آپ نمیکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد