خصوصیت بد و قورباغه های بد رنگ


- تو ماه رمضون حس انجام کارای پولی رو ندارمفقط دلم میخواد خرج کنم...

دو تا کار هست از 4 شنبه گرفتم حتی 5 شنبه بردمشون خونه که انجام بدم ولی حسش نبود دیروز تازه یکی از کارا متن قراردادش رو تایپ کردم طراحیش رو موکل کردم واسه امروز

یکیشون هم طراحی 3 تا کارنامه درسی (جعل نیست برای خود مدرسه است) سخته و هم حس انجامش نیست باید حتماً آماده بشه تا بعد از ظهر


یکی بیاد زورکی مجبورم کنه قورباغه ها رو قورت بدم...


حالا برعکس اینقدر دوس دارم بشینم پای کیف دوزی


*

- اوایل که نه حتی تا بعد از یکسال همخونگی با پرهام ، هر حرفی می زد یا نظری می داد واسم خیلی مهم بود و یادمه تو عقد تبلتم رو فقط بخاطر این فروختم که گفت چرا اسراف کردی ( بابام واسم خریده بود)

ولی الان هر حرفی که می زنه اهمیت نمیدم ، چون میدونم اخلاقش اینه ، البته بعضی وقتا زده می شم با اینکه با تموم وجودم عاشقشم...

مثلاً :

-  چندین نوع میوه می خرم  بعد وقتی پرهام می رسه نگاه می کنه شروع می کنه له شده هاش رو جدا می کنه یه نگاهی به ادم می کنه از کار خودش پشیمون می شه...یا شروع می کنه خوردن ایراد گرفتن ...

- تو خونه کمکم می کنه ، میاد گوجه برداره می بینه یکی دوتاش مثلاً له شدن مثل دیروز که گفت عجیبه و ...

منظور حرفاش منم ، یا هرکاری من کنم یه ایرادی می گیره ، بجای که خوبی ها رو ببینه ، خیلی سعی کردم قابلیتایی که دارم رو نشونش بدم ولی باز همونه که هست...

منم بی اهمیت شدم ، هرکاری خودم دوست داشته باشم انجام می دم و به  خودم افتخار می کنم


نظرات 10 + ارسال نظر
مهرگل یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 10:49 ق.ظ

ماه رمضون رو خوب اومدی!
منم حس کاری رو ندارم!
برای پرهام هم سوداش بالاست که اینقدر ایراد میگیره، البته همسر بنده هم کم از پرهام شما نداره، چند شب پیش سر افطار بحثمون شد که اره چرا سبزی زیاد میخری میمونه خراب میشه در حالی که من نیم کیلو بیشتر نخریده بود، گیر داده بود 200 گرم بخر، اخه بشر کی الان سبزی 200 گرمی میده دست آدم! هیچی دیگه قهر کرد افطار نخورد منم محلش نذاشتم نصف شب دیدم رفته سر یخچال منم انگار نه انگار
تبلت هم دیوونگی کردی فروختی!
این مردا رو بیخیال ول معطلن کلن
راستی به پرهام چیزای گرم و تر مثل انگور، بادام خام، طالبی و ... بده بخوره نه اینکه زیاده روی کنی ها اروم اروم سوداش بیاد پایین

تبلته رو 2 سال پیش دادم 400 ...الان پسره بعد این همه کار میخواد بدش 1 میلیون خورده ای:((
یکی از بزرگترین اشتباهام بود

*
واسه سبزی هم به من می گه ...اینجا وقتی میگی نیم کیلو بده با هزار اخم و تخم بهت می دن چه برسه بگی 200 گرم...
من تصمیم دارم دفعه بعد ایراد گرفت هیچی نخرم منتظر باشم خودش خرید کنه

نازدارخانوم یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 12:26 ب.ظ http://zanedivoone.persianblog.ir

ای بابا پرتو جوووونی مردا همشون همینن!!
بهله باید خودت به خودت افتخار منی وگرنه از این آقایون آبی گرم نمیشه
من واسه همین هیچ وقت تهنا نمیرم خرید.. باید خود شوهرجان باشه

فاطمه(حرف دل) یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام عزیزززم

خوب با پرهام صحبت کن شاید دوست داشته باشه این اخلاقه بدشو ترک کنه

اییی ولل به خودت افتخار کن و حالشو ببر

بووس

خانومی یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

منم نظرم اینه که کلاً خرید کردن رو بذار به عهده اون ، تا ببینه که همه یوقتایی جنسخراب هم لای خریداشون پیدامیشه ..اما اینکه دلیل نمیشه هی غر بزنن واقعا مردا چرا اینجورن؟؟ خب میتونه ب مهربونی یه نذکر بده البته که توام خوب میکنی دیگه اهمیت نمیدی

Miss April یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 04:51 ب.ظ http://miss-april.blogfa.com

منم نمونه اشو دیدم که اصلا خوبیای آدم رو نمیبینن

مردمطلقه روانی یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.d-madman.blogfa.com

رمزو از طریق تماس با من فرستادم براتون لطفا چک کنین.

گلابتون بانو یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 11:02 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

معلومه آدم تو این روزای گرم و بلند با زبون روزه بی حال میشه!
کار خوبی می کنی کار خودتو بکن!

پرنسس یخ دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 08:24 ق.ظ http://misswinter.blogfa.com

عزیزم بهترین راه اینه که باخودهمسرت بری خرید انجام بدی تاحرفی نمونه
یا چیزهای کوچولوکه بااخم میده فروشنده به همسرت بگو سرراهش که میادخونه بخره
منم اوابل خیلی به گردگیری ایراد میگرفت میگفت اینجا پرازگردوخاک شده منم از بس روزی 3-4بارگردگیری میکردم دست درد گرفته بودم تااینکه یک باروقتی گفت شیشه پاک کن ودستمال دادم بهش خودش تمیزکزد وازاون روز دیگه فهمید هرچقدرپاک کنی بالاخره یک کوچولوغبارهست.

مستانه دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 04:24 ب.ظ http://asheghyhayam.blogfa.com

عزیزم همین کار و بکن و اهمیت نده راستش منم از این همه شوهری به هم بها نمیده خسته شدم اصلا تو هیچ کاری بهم امید نمیده و بدتر میزنه تو ذوقم

خودت کارایی که دوس داری انجام بده تو خونه هی ذوقشون کن
من عاشق کیفی هستم که کامل دوخته نشده عالی شده
هی هم به پرهام نشون می دم میگم ببین چه خوب شده

*
به خودت اهمیت بده سرگرم کارایی شو که دوست داری به مرور می بینه چقدر هنرمندی...
شاید الاان امیدی بهت نده ولی وقتی ببینه بقیه تعریفت می کنن بیشتر بهت احترام می ذاره علاقشم بیشتر از قبل می شه

سایرا پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.2khtari-bename-saira.blogfa.com/

بهترین کار اینه که کارخودتو بکنی و تحویل نگیری

به مردا اگه رو بدی میخوان برا همه کارت نظر بدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد