بازی مجازی


مدت طولانی هستش که در هیچ بازی وبلاگی شرکت نکردم تا به دیروز که پست میس سایلنت رو خوندم و نوشته بود هرکسی این پست رو خوند دعوته ،منم خودم رو دعوت کردم....


http://artpic.ir/thumbnails/LARGE_artpic-ir-0946.jpg


1.دلیل انتخاب اســم وبلاگ: هنوز تصمیم قطعیم رو نگرفتم واسه موندگاری این عنوان ولی دلایل برگزیده شدن فعلیش این بوده که میخواستم عنوانی باشه که کلیت داشته باشه و دستم باز باشه برای ثبت کردن تموم لحظه هایی که فک میکنم باید موندگار بمونن


2. دلیل انتخاب اسم مستعار: برای اینکه شناخته نشم...


3. 5وبلاگی که میخونی: خوب اگه اون ۵ رو از این سوال فاکتور بگیرم شامل وبلاگایی میشه که سمت راست لینک کردم و چند وبلاگ دیگه 


4. پــستی که همه ی عقایدم رو تووش نوشتــم: چنین پستی رو یادم نیست نوشته باشم


5. مشکلی که با کمک بچه های وب حل شده: تا اونجایی که میدونم هروقت به سوالی برمیخورم یا یه جایی از کارم گیر بیفتم از دوستای مجازیم کمک میگیرم...


از نظر من همه کسانی که پست رو خوندن این بازی رو انجام ندادن دعوتن


نظرات 2 + ارسال نظر
نارنجدونه دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 06:18 ق.ظ

من گرگیجه گرفتم کاش خودتو معرفی میکردی؟

اطاعت

Miss.Silent دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 03:28 ب.ظ

منم با نارنجدونه مــوافقم!!‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد