قول


- وقتی ازش میپرسم چرا از من بدت میاد...بغض کردم درجواب میخونم کیه از خواهرش بدش بیاد یه آدمک بوس میفرسته...قول میده روابطش رو بهتر کنه باهام

و من باید به قولش امیدوار باشم...این مدت سعی کردم ازش دوری کنم گاهی سعی کردم ازش بدم بیاد ولی نمیشه شدنی نیست...


- امشب خیلی نگرانت شدم پرهام ، نمیخوام چنین حسی رو دوباره تجربه کنم...


- از تیر قرار بوده بخونم واسه ارشد...۳ ماه گذشته ازقرار هنوز کتابا رو نگرفتم


- فشارای زیادی روسرمه..



نظرات 2 + ارسال نظر
ترنج چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 07:32 ق.ظ

من باید گوش تو و امین رو بپیچونم که هی ارشد ارشد میکنید ولی نمیخونید

ترمه پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://chatresefeid.blogfa.com/

سلام آجی جونم
بازم تبریک
نبینم یه ذره کوچولو غصه دار بنویسی ها !!!!!!
آجی جونم به یه عالمه کاری که داری فکر نکن فقط به کارایی که توی اولویت هستن فکر کن و عمل کن
کم کم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد