باور عشق

با تمام وجودم عاشق این مرد هستم ، کارایی که این مرد انجام میده حتی جزئی ترین کارها که نشونه عشق و علاقش باشه لبریز از شادیم میکنه

خدایا شکرت


*

وقتی میرسم بندرعباس تک زنگ میزنم که بگم این ساعت رسیدم در کمال ناباوری میبینم زنگ میزنه میگه خواب و بیدار بودم...

قلبم پر از حس های خوب میشه چون نشون میده این مرد نگرانمه...

دوساعت پیش که میرسم شهرمون تک زنگ میزنم  میبینم با صدای خواب آلودش زنگ میزنه میپرسه راحت رسیدی مواظب خودت باش...

خدایا چجوری باید شکر گذارت باشم؟

*


درسته قرار بود برای ارشد از تیر بخونم ولی هنوز دیر نشده...


نظرات 5 + ارسال نظر

سلام دوست خوبم
یه سوال شما سربازید
گیر دادین به این ارشد ها
خوشحال میشم به من سر بزنید وتبادل لینک کنیم


منتظرتون هستم

پرین پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

بووووووووووس نداره که اینجا!
امیدوارم همیشه اینجور شکرگزارش باشیم!

آقای یا خانوم پرتو من شما رو لینک کردم




منووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


لینک نکردی که


شوخی کردم موفق باشید

لـُـ خـ ـت نـ وشـتــ پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 06:20 ب.ظ http://eshghbazi2.persianblog.ir/

آهنگ بوی بارون ستار
لینکش و ندارم ولی بگردی پیدا میشه حتما:)

مررررررررررررررررررررررررررررررررسی عزیزم که اومدین
معذرت
من تازه فهمیدم شما خانوم پرتو هستید




خوشحالم از اشناییتون
پس لینک من کو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد