هرچقدر نقش هم بازی میکنم به خودم تلقین کنم که دلتنگ نیستم باز هم نمیتونم...

دلم براش خیلی تنگ شده  هر روز که میگذره این دوری سختتر میشه ...

احساس میکنم در حال مردن هستم کامپیوتر رو خاموش کردم دراز کشیدم دعای عهد رو گوش دادم هرچی غلت زدم دیدم بی فایده است نمیتونم بخوابم...

تا دوشب موقع خوابیدن دستاش تو دستم بود و حالا محروم...

حداقل باید دوماه این دوری رو تحمل کنم ولی چجوری میتونم وقتی از الان کم اوردم هیچ انرژی ندارم...

حتی ۷ ساعت پشت سرهم دیدن سریال کره ای هم باعث نشد بتونم این درد رو کمتر حس کنم...

خیلی دلم براش تنگه.........

نظرات 2 + ارسال نظر
پرهام شنبه 8 آبان 1389 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام عزیز دلم
خوبی خوشگلم؟
نبینمت ناراحن عزیزم؟
زود زود تموم می شه عزیز دلم
چشم رو هم بزاری تمومه
قربونت بشم
خیلی دوست دارم عزیزم

دلا دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 03:17 ق.ظ

دو تا نکته ی فوق العاده مثبت دیده شد...
اینکه قراره برگرده...
و دیگه اینکه میدونی کِی برمیگرده!
خدارو روزی هزار بار شکر کن دختر جان!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد