اجابت معکوس


دیشب نمایشگاه کتاب چشمم به کتاب " لطفا آقایان فقط بخوانند" خورد و خریدم ،300 تا جمله داره ،تصمیم دارم به پرهام با عشق هدیه بدم

این یکی از نمونه جمله هاش هست

297- مردها میگویند :استقلال زن ها را دوست دارند اما در خراب کردن آجر به آجر آن لحظه ای درنگ نمی کنند. "کاندیس برکن"

کلا جمله های باحالی داره من کلی ذوق میکنم...

*

واسه کارآموزی نزدیک به 60 ساعت از بقیه عقب تر هستم امروز باید میرفتم ولی خوابم می اومد...

دیشب قبل از خواب به خدا میگفتم چی میشدش که صبح بیدار شم پر اراده شده باشم بتونم کارام رو انجام بدم ...

بجاش امروز بی اراده تر و تنبل تر از هر زمانی شدم..........



نظرات 4 + ارسال نظر
پرین سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 03:02 ب.ظ

می بینم که همه مثل همیم

سارا سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 03:26 ب.ظ http://parseh-09.blogfa.com

عاشقی دیگه که ادم یادش میره اسمش رو بنویسه! البته سهیل سرکار نرفته بود و اینقدرسر به سرم گذاشت که نمیفهمیدم دارم چیکار میکنم.
خوش به حالت نمایشگاه کتاب مشهد هنوز برگزار نشده و تو هاله ای از ابهام هست!

مهسا سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 09:53 ب.ظ http://brokenheart7.blogfa.com/

دوست دارم نوشته هاتو
یه حس خوب بهم میده

سیندخت چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

یادش بخیر...این کتاب و تکمیل کنندش کتاب لطفا خانمها بخوانند رو منو آقاهه اوایل عقدمون خریدیم...منو بردی توی خاطره ها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد