روح کودکم


روحم مثل بچه ها میمونه ، پاک پاک...

بدیهای زیادی رو به چشم دیده و تموم لحظه های زندگیش سعی کرده اون بدی ها رو در حق کسی انجام نده...

بیشتر وقتا از شنیدن بعضی حرفا متعجب میشه نمیدونه چه عکس العملی نشون بده ...


*

به این نتیجه رسیدم که از نداشتن اعتماد به نفس رنج میبرم...


*

بعضی وقتا دلم میخواد به دروغم که شده بهم بگی ۹۹ درصد بخاطر تو بوده....میدونی؟




نظرات 5 + ارسال نظر
آرامش زندگیم شنبه 29 آبان 1389 ساعت 08:21 ب.ظ

می فهمم

یک زن شنبه 29 آبان 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://62-87.bligfa.com

عدم داشتن غلطه دوست من. باید بگی نداشتن. ضمن منم رمز رو فقط به ذوستان نزذیکم می دم.

پرهام یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام عزیزم
دوست دارم عزیزم
۹۹ درصد که جای خودش اگه می شد ۱۰۲ درصد به خواتر خودت بوده عزیزم

دوست دارم گلم
شوخی هم نمی شه با دخترا کرد زودی به خودشون می گیرنو اونوقت واویلا دریا در خدمت شماست

ها والا

فدات عزیز دلم
خیلی دوست دارم
جیگرتو

سارا یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام عزیزم...
راستش من این روزا همش می آم کافی نت و منم دلم میخواد ببینمت...بهم بگو چه روزهایی وقت داری؟ و میان ترم نداری؟

اسکندری دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.1920.blogsky.com

منم ضمانت می کنم
به خدا همش به خاطر تو ه
بخدا راست می گم
یعنی هرکاری که می کنه اول تو جلو چشمشی بعد بقیه
حتی خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد