جسم بیمار من

گاهی از جسم نه چندان قوی که دارم عصبانی میشم به مرور متوجه شدم که آسیب پذیر تر از دیگران هستم...

وهم گرفتم که شاید بیش از اندازه ازش انتظار دارم ولی دیگرانم همین اندازه فعالیت میکنن...

-

حساسیتی که رو به فراموشی بود دوباره ابراز دلتنگی کرده ... صبح ها به محضی که چشمام رو باز میکنم نفس میکشم با ورود هوای تازه به بدنم شروع به عطسه میکنم و این وضع تا شب ادامه داره...

میترسم این حساسیت مانع فعالیت های آینده ام بشه...

-

دلم یه تغییر تنوع بزرگ میخواد برای ثابت کردن بعضی چیزا به خودم...


نظرات 5 + ارسال نظر
مهرگل یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 04:31 ب.ظ

مرده شور این حساسیت رو ببرن!

باران یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://rainy-lover.blogfa.com

تغییر رمز ماندگاریست!!!!!!!!!
در پناه خدا

مشکان یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 11:53 ب.ظ http://khoorabad.blogfa.com

اینجا چی چی وگویی؟
حساسیتی که رو به فراموشی بود دوباره ابراز دلتنگی کرده

ای بابا شماها چطونه؟
والله حساسیت دوا داره استفاده کن دیگه اصلا متوجه نمیشی چی به چیه
این خارجیا که به خودشونم حساست دارن ولی خب دوای ضد حساسیت استفاده میکنند راست راست میگردن واسه خودشون

پرهام دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام
همه پستای قبلی تو که نخونده بودم رو خوندمشون

دوست دارم عزیزم
من همه حرفامو تو چت گفتم قربونت بشم

هر چی امشب تو حرف نزدی من در عوض تو حرف زدم
دوست دارم

فدات

نـ ـگار دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام

وبلاگم بدون هیچ دلیلی مسدود شده و مدیر بلاگفا هم پاسخگو نیست.
لطفا فعلا به این آدرس بیاین تا بتونین باهام در ارتباط باشین تا بعدا تصمیم بگیرم که همچنان به نوشتن ادامه میدم یا نه...
لطفا آدرس جدیدم رو به کسایی که میشناسین و میدونین خواننده ی وبلاگم بودن بدین

www.neggar.blogspot.com

فانای سابق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد