خالی یعنی من

- بیشتر از 12 ساعت خوابیدم و هنوز دلم میخواد بخوابم...

- دیروز تا حالا دکتر خودم شدم از داروخونه قرص کپسول گرفتم سرساعت میخورم به این امید که بهتر بشم...

- دنیای درونم عجیب خواب رفته ،هیچ حس و اشتیاقی نداره ،گیجه گیج...گاهی فکر میکنم شاید پشت این سرماخوردگی های مکرر و طولانی بیماری دیگه ای هست...

- عکسا رو بردم برای چاپ و امروز قراره تحویل بگیرم ، اولین سفارش جدی بود که گرفتم ،متوجه شدم چقدر کار عکاس ها سخته ،خیلی چیزا در مورد عکاسی نمیدونم ولی راغبم به این شغل...

- این روزها چنان صورتم بی روحه که هرکسی از دور متوجه میشه بی روحه بی روح عاری از هرنگی حتی از نوع مصنوعی...

- در گذشته شنیده بودم که" آدم ها بیشتر حرفای جدیشون رو در شوخی میزنن" چقدر به این جمله عقیده دارید؟ درسته اصلا؟

نظرات 6 + ارسال نظر
راهی یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.rahi-e-bodan.blogfa.com

زنجیر میگسلم
از هویش
تا دیوانگی ام نای عریانی یابد
بی تن عریان ترم
و نفس هایم گرم تر

فیروزه یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 04:51 ب.ظ http://khasteyedonya.blogsky.com

اره یکیش خود من ولی جالبیش اینه که بقیه یا نمیفهمند یا خودشونو میزنن به نفهمی!!

منیژه یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

عزیزم خیلی از حرفا به صورت ناخودآگاه و خیلی وقت ها در شوخی بیان میشه مثلا از کسی خوشت نمیاد رفتی مجلس ختمشون در آخر می گی خدا امواتتونو زیاد کنه ! لغزش های کلامی و شوخی ها خیلی به محتوای واقعی فکر نزدیکه .

آیدا یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 06:28 ب.ظ http://aidaaaa.blogfa.com/

حال بدت رو درک می کنم وچقدر بده که این حال رو داری.
به اون جمله هم خیلییییییییییییی اعتقاد دارم.پشت هر شوخی یه حرف خیلی جدی هست.

مهرگل دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

لوراتادین بگیر بخور! هر شب یکی!
سرماخوردگی نیست! حساسیت هستش تا یه کم باد میخوره شدیدتر میشه فکر میکنی سرماخوردگیه!

سارا دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 11:27 ب.ظ http://parseh-09.blogfa.com

خواب خواب می آره دیگه...
عزیزم من دنبالت نمی کنم و به جاش دعا میکنم زودترخوب شی آجی
راجب این اعتقاد باید بگم که اکثر آدم های دور و برم با شوخی یه چیزی میگن که از صد تا حرف جدی معنادارتره ولی من خودم رو اینجور آدمی نمی شناسم و حرف های شوخی ام رو بی غرض و فقط واسه خنده میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد