یادگاران مرگ


در این زمان فک میکنم هیچ وقت از تماشای هری پاتر خسته نمیشم ،امروز دانلود فیلم یادگاران مرگ رو تموم کردم با شوق آماده شدم که ببینم  متوجه شدم فقط قسمت اولش واسه دانلود آماده شده...

2 ساعت بود این فیلم الان ترغیب شدم دوباره برم سروقت کتابش تا یاد آوری بشه واسم.....


دانلود قسمت اول یادگاران مرگ

*

یکی از بدترین و  جالبترین امتحاناتم رو حدود 10 ساعت قبل دادم ...

میگم چرا جالبترین چون 10 صفحه سوال بود

بدترین هم چون تقلبی هم نمیشد کرد چون نمیدونستی کدوم جواب مال کدوم صفحه هستش هرچند جوابا تو خود صفحه باید علامت میزدی...

تازشم کلی سوالا تو جزوه نبود من یکی که اصلا نمیدونم چند میشم هرچند بیشتر بچه ها مثل من امتحان دادن...

یکی از اولین بارهایی میشد که من تا آخر سر جلسه موندم بازم وقت کم اوردم.........

*

ممنونم بخاطر حضور تک تکتون...دوستتون دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
Miss.Silent سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

من تا جام آتش دیدم ):
اما کتاباشو خوندم چند بار و سریش رو دارم D:

ولی خب فیلماشو خیلی دوس دارم ببینم )):

meli جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 04:23 ب.ظ http://before-sleep.blogsky.com/

واای این فیلمش عالی بود من که نمیتونم تا تابستون صبر کنم واسه قسمت دوم. ..

سارا یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://parseh-09.blogfa.com

هری پاتر هیچ وقت نه کتابش رو خوندم نه فیلمش رو دیدم!

از ام نگو! از وقت کم آوردن نگو! از اینکه بعد از ام نمیدونی چند میشی نگو! که یاد خودم می اقتادم سرم گیج میره!
امیدوارم همه گل های دنیا ام هاشون رو خوب بشن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد