حس افتضاح گناهکاری

دلم بدجور گرفته تموم وجودم پر از عذاب وجدانه

پشیمونم که جوابش رو دادم با فریاد...

احساس خوبی ندارم فک میکنم گناهکارترین ادم روی زمینم...

حس افتضاحیه

کاش پرهام بیدار بود و ارومم میکرد...


نمیدونم باید چیکار کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 02:40 ق.ظ http://geofun1.blogsky.com

سلام پرتوجان وبلاگ واقعا خوبی داری ، از مطالبش استفاده کردم.
میخواستم روشی بهت معرفی کنم که در کنار وبلاگنویسی درآمد هم داشته باشی. اونم خیلی!
5 دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.
من خودم از این روش استفاده میکنم و با یه ذره فعالیت بیشتر کلی پول هم به جیب زدم.
خیلی ساده س ولی واقعا درآمدزا
امتحانش ضرر نداره
یک وبلاگم ساختم که میتونی برای جزئیات بیشتر بهش سر بزنی.
اینم آدرسشه :
http://geofun1.blogsky.com
اگه اومدی نظرم بده تا لینکت کنم و اگه منم با عنوان (کسب درآمد با وبلاگ) لینک کنی ممنون میشم
خوشحال شدم
بای

مریم و محسن دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 09:18 ق.ظ http://salysky.persianblog.ir

گاهی بعضی وقتها کاری می کنیم که بعدا پشیمون می شیم
به خودت مسلط باش

آیدا دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

نباید این حس رو داشته باشی .تو اون لحظه اون عکس العملت بوده.و این روزها می گذره

سارا دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

تو رو خدا اینقدر خوب نباش با هر کس و ناکسی!
البته من نمی دونم اون کی بوده ولی هر کی بوده با اون جوری که باهات حرف زده بی خیالش اصلا

سارا دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

وب وب هم که دیگه ندارم گاو رو کجا بکشم؟!
چه عجب آبجی
می دونی چند بار اومدم خیت (خیط)! شدم برگشتم!
فردا ۸ صبح تاریخ دارم تاریخ چه به آی تی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد