خریدنی ها

- حلقه های ست که طلای سفید هستش گرفتیم...


- بجای سرویس 8 تا النگوی باریک خریدم که شد 1.675.000


- گواهینامه ام رسید...


- بهترین لحظه های این مسافرت لحظه هایی بود که تو آغوش پرهام بودم...

نظرات 1 + ارسال نظر
Đesireè شنبه 11 تیر 1390 ساعت 08:55 ب.ظ http://desireenotes.persianblog.ir/

سلام عزیزم، الان همه پست هات رو خوندم. سختی هایی که از طرف خانواده همسر باشه گذراست مخصوصا وقتی این همه عاشق باشین. البته می دونم تحملش خیلی سخته. تازه من همه خانواده شوهرم خیلی مهربونن و فقط مادر شوهرم یکم گاهی یه کارهایی می کنه که من دوست ندارم، اما با اینکه خیلی کمه ولی بازم من ناراحت میشم. باید سعی کنیم اهمیت ندیم و نذاریم رو زندگی مشترک مون اثر بذاره. به نظر من باهاشون خوب برخورد کن ولی نذار بهت بی احترامی بشه چون بعضی ها وقتی ببینن مظلوم هستی فکر می کنن حق با خودشونه. به همسرت هم غر نزن و مثل همیشه باهاش خوب باش اینطوری اون هم متوجه میشه که تو تقصیری نداری :*
همه خریدهات و گواهینامه ات مبارک باشه عزیزم ایشالا که به سلامتی و با خوشبختی استفاده کنی :* طلا هم اصل مهم نیست ایشالا بعدا همسرت بهترین ها رو برات می خره. خوشبخت بشی گلم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد