گاهی دوس نداری ببینی


- به بلاگ 84 برمیگردم یه پستی خصوصی درمورد پرهام نوشتم و همه با شور و شوق نظر دادن منهای کسی که باید هیجان داشته باشه عادی ترین کامنت رو نوشته...

پرهام از همون موقع به نوعی سرد بوده و من در تمام این سالها تلاش کردم عوضش کنم چون اصلا نمیدیدم همین الان هم نمیتونم درک کنم ولی حداقلش میبینم که اینجوری هست

پرهام گاهی با دل من راه می اومد ولی خوب همیشه موقتی بوده من همیشه یه آدم رمانتیک میخواستم پر از احساس و البته که فقط میخواستم این رمانتیک بازی ها رو فقط پرهام واسم انجام بده 

دیگرانی بودن که برای اینکه دل من رو بدست بیارن خیلی کارا میکردند و اصلا نظرم جلب نمیشد ولی خوب یه چیز به ظاهر ساده تبدیل به آرزو میشد که پرهام انجام بده...

و این طبیعت پرهامه...


- این روزا به جدایی زیاد فکر کردم به راههایی که ممکنه داشته باشم و به این نتیجه رسیدم که الان وقتش نیست ، داره سعی میکنه بهتر باشه و من تموم تلاشم رو میکنم که خواستنی هام رو دفن کنم


- تا آخر شهریور فکر میکنم همخونه بشیم هرچند هنوز خرید نکردم...


- این و این آجیل خوری رو اونروز چشمم دید خریدم ، خودم خیلی دوسش دارم...


نظرات 3 + ارسال نظر
هلمار یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 03:26 ق.ظ http://lucky-egg.blogsky.com

چه آجیل خوری خوشگلی...امیدوارم به خوشی ازش استفاده کنی
عاقبت به خیر بشی دختر

گلابتون بانو یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 03:43 ق.ظ http://golabatoonbanoo.blogfa.com

امیدوارم مشکلاتتون حل بشه و کار به جدایی نکشه.
التماس دعا.

دختر فروردینی سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 03:42 ق.ظ http://farvardini.blogfa.com

انشالله کم کم بهتر میشه
همیشه آدما نقاط ضعف هم دارن
هیچکی کامل نیست

بوووووووووووووووووووس
آجیل خوریت هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد