به لطف سرما


- وقتی تو درد بکشی بیشتر از تو من درد می کشم...

چند روز حسابی دندونت درد می کرد، غذایی جز سوپ نخوری  و من به اندازه 1 دنیا دلتنگت بودم عزیزم...


- چند روزی بود دندون درد حسابی داشت دیروز زورکی ، رفتیم دکتر ( یه دکتر از اصفهان جمعه ها میاد) گفت دوتاش باید عصب کشی بشه ...

عصر رفتیم ، دکتر 1 دندونش رو بیشتر پانسمان نکرد گفت وقت ندارم...

بعد از اون رفتیم خونه مادربزرگ پرهام ، بخاطر عید ، 2 تا بره کشته بودند و همه اونجا جمع بودند، من حسابی سرماخورده بودم، پرهامم ، اون دندونش که پانسمان کرده بود حسابی درد می کرد...خلاصه جمعه افتضاحی بود ...


- الان من حسابی به لطف جناب سرماخوردگی گیج هستم، چون کار داشتم مجبور شدم بیام دفتر


- یاهو نمیدونم چرا دانلود نمیشه واسه من...


-  دوستتون دارم...........



نظرات 1 + ارسال نظر
آزاده شنبه 6 آبان 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

فدات شم خب مواظب خودت باش دیگهههه
اونجا که دیگه بوشهر نیس گرم باشه!!
قرونت برم دلم برات یه ذره اسسسس
عیدتم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد