مشکل داره


- گاهی فک می کنم پرهام مشکل روانی داره، دیروز دید من حتی تو دفترم اشک ریختم اما نگفت بلیت گرفته

ظهر که حسابدارشون میخواست بره خونه اومد از من خدافظی کنه خبر داد که آقا صبح اول وقت بلیت گرفتن...

حتی عصر دوباره اشک من رو در اورد نگفت بلیت گرفته...

همین الانم میگه شاید ببرمت شاید نبرمت.....( بدم میاد از این اخلاق)


- لبم خندونه ، ولی تا میام خوشحالیم رو ابراز کنم پرهام میزنه تو ذوقم...

از مرداد نرفتم شهرمون ، هرچند مامانینا چند وقت پیش اینجا بودن ولی دلم براشون تنگه... باید برم سوغاتی بخرم براشون، چمدونم رو هنوز درست حسابی جمع نکردم، دیشب تا صبحم خواب ، بیدار بودم...


- بازم میگم این پرهام مشکل داره....


- دوستتون دارم


- آزاده گلم برگشتم یا گوگل تلک رو نصب می کنم یا یاهو...دوتاش تو هارداکسترنال دارم هاردم رو میارم نصب می کنم..........


نظرات 4 + ارسال نظر
آزاده چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

الهی من قربونت برمممممممم. ایشالا خوش بگذره. خوش به حالت میری پیششون. من هنوز معلوم نیس کی برم. ولی خوشحالم که تو میری.

نارنجدونه پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 01:42 ق.ظ

تو هم سین خانه ی غمه مثله من هی از این قوم شوهر

پس مسافری به سلامتی

آستاره شنبه 13 آبان 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.astare.blogfa.com

سلام عزیزم.. چه نازید شما دوتا... خنده م گرفت .. چه دوتای باحالی هستیدها خب عزیزم.. قشنگی زندگی به همین چیزاشه.. دیگه بعضی وقتا یکی باید باشه حرص بده.. اگه همه ش قربون صدقه باشه که حوصله آدم سر می ره بابا... خوش بگذره .. برگشتی بیا وبم کارت دارم

آزاده سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 09:19 ق.ظ

عزیزم انگار خیلی خوش میگذره ها. اره؟ نمیای نت؟

آجی فراموش کردم هاردم رو از خونه بیارم فردا میام نت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد