کادو می دهیم!


- کاش می شد روز جمعه دوباره تمدید می شد


- به خیلی کارام نرسیدم در عوضش کتاب عشق و احساس من 1 ( 278 ص) رو خوندم ...کلی بازی کردم و...

اما وقت کم بود خیلی کارا موند که باید انجام می شد و نشد....


- این هفته تولد مادرشوهری هستش تنها کسی که هر سال براش کادو می گیره من هستم و جالبتر از اون تو این مدت فقط 1 دفعه کادوی من رو دست گرفت کادویی که پارسال برای روز مادر واسش خریدم دوتا سینی سیلور بود که معلوم نیست کجا قایم کرده که سر یه مناسبت به خودمون بده...


امسال بعد از کلی فکر کردن که چی بگیرم که نتونه قایمش کنه به این نتیجه رسیدم که قاب عکس رو مجبوره بزنه به دیوار... هرچند پرهام به شوخی می گه اگه اینم بگیری می بره تو زیرزمین میزنه...

( کلاً اخلاقای خاص خودش رو داره)


- پنج شنبه شیرین بود چون با پرهام واسه ناهار رفتیم چلوکبابی آرام و اونجا غذا خوردیم...


- دوستتون دارم..............


نظرات 6 + ارسال نظر
نارنجدونه شنبه 9 دی 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

براش لباس بگیر یا پارچه ای بهتره و مورد استفاده قرار میگیره

عسلی و آقای همسر شنبه 9 دی 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

چه ضایع .. واقعا پیش اومده کادوتون رو به خودتون برگردونه ؟!!!!

یه پیشنهادی !
نزدیک پاساژ میلاد یه عکاسیه که هر عکسی رو روی هرچی دوست داشته باشی میزنه . میتونی یه عکس بدی براش روی یه لیوان بزنن . هم استفاده اش بیشتره و هم برگردوندنش به خودتون امکان نداره چون دیگه خیلی تابلوئه !به هیشکی هم نمیتونه هدیه بدتش !

عسلی و آقای همسر شنبه 9 دی 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

واقعا تو هم شهرکرد زندگی میکنی ؟؟؟؟
چقدر جالببببب
من خرداد 90 اومدم اینجا و یک سال و نیم میشه اینجام

تو چرا اومدی؟ فکر میکنم همسرت شهرکردیه، نه ؟ .. خودت کجایی هستی ؟

داشتن یه آشنا اینجا حس خوبی داره

نارنجدونه شنبه 9 دی 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

با تموم این اوصاف تو خیلی صبوری بازم کادو میخری آخه آدمی که تنها از عروسش تو زندگی هدیه بگیره یعنی مهر و محبت رو تو خانواده زیاد ندیده طبیعی هم هست علاقه نشون نده به نظرم اصلا خودت رو ناراحت نکن خلاصه اینم یه فرمش دیگه هم چیزی نخر به نظرم
راسی اون جوابی که واسه نظر روغنت گذاشتم دیدی ؟

نارنجدونه یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

بالام جان منظورم جوابی بود که من واسه نظرت تو کامنتدونی پستم نوشته بودم این :

دختر آخه چرا روغن سرخ کردنی ضرر داره اصلا نباید وارد بدن بشه یعنی درصد کمیش باید وارد بدن بشه اشتباه میکنی اینو از کارشناس صنایع غذایی شنیدم اینکارو نکن اویلا و فامیلا روغن کانولاشون بو نداره اصلا یه بار بگیر مصرف کن

زهرا دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://aminzahra.blogfa.com

سلام محدثه جون خوبی؟
من شماره تلفنتو با اجازه دادم واسه مصاحبم که مربوط میشد به کارای عقدمون
آخه از من آشنای ایرانی میخواستند من تو و لیلا رو دادم
فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد