خدایا شدنیش کن


- دیروز مصاحبه شغلی داشت تماس گرفته میگه فقط دعا کن قبول بشم تا تو راحت شی و من با تموم وجودم از خدا می خوام بین اون 39 نفری که مصاحبه دادن اون 1 نفر ، مرد من باشه...


- چند مدتی هست مجله سرنخ همشهری رو میخونیم و از اتفاقات ایران باخبر می شیم تا حدودی


- دیشب اونقدر دلتنگی عذابم داد که نشستم چند تا عکسای مامانم رو طراحی کردم... و برای بابا یه فلش 4 گیگ برداشتم


- خدای من! من باور دارم ، و با تموم وجودم میخوام این اتفاق بیفته چون نمیدونم تا کی میتونم تو این شرایط دوام بیارم پس کمکمون کن که شدنی بشه


نظرات 2 + ارسال نظر
نارنجدونه دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

خدا کنه با خبر خوش بیای اینجا :)

زیتون (روان شناسی تغذیه ) سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 03:48 ب.ظ http://zatun.blogsky.com

انشاءالله
کلیدهای طلائی موفقیت رابکاربگیریعنی هرروز یک سوره کوتاه حداقل ازروی قران بخون وتسبیحات حضرت زهرا را معکوس ۳۴سبحان الله ۳۳الله اکبربگو ووضوداشته باش به هرچی تا شب بخواهی بدون اینکه خسته بشی میرسی تجربه کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد