زلزله ای با وسعت 6 ریشتر


من حالم خوبه...

خانواده امم خوبن ولی دیروز تا حالا مدام داره زلزله میاد دیشب تو حیاط خوابیدن تا صبح طبق شواهد زلزله نگاری که رو گوشیم نصبه زمین در حال لرزش بوده...


باباینا می گفتن خیلی از مردم تو پارک خوابیدن، بدترین صدمه هم همون شُنبه دیده...داداش کوچیکه دیروز رفته بود شنبه ، یکی از دوستام شنبه هست که خالش زیرآوار مونده بود و هنوز نمی دونم چه اتفاقی افتاده

فقط امیدوارم دیگه این لرزش ها تموم بشه ، امروز صبح خیلی گریه کردم از پرهام خواستم منم ببره پیش خانواده ام که مخالفت کرد

دعا کنید دیگه اثری از این لرزش های چند ریشتری تو اون شهرا نباشه...



ممنونم بخاطر نگرانیتون، بخاطر مسیجایی که فرستادید و تماسایی که گرفتید...دوستتون دارم:-*


*

خانواده همسر که گویا اصلا نه نگران شدن و نه مهم بوده چون دیروز تا حالا هیچ خبری ازشون نشده و برعکس مُشتری های دفترم  که از دیروز تا حالا با  من تماس می گیرن و حال خانواده ام رو می پرسن...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرگل چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

از دیشب همش ذهنم درگیر تو بود و خانواده ت
ولی انقدر درگیر بودم که نشد خبری بگیرم
خداروشکر که سالمن
نگرانیتو درک میکنم و این جور وقتا اعصابم بیشتر خورد میشه که چرا ما باید دور باشیم؟

آیدا چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 04:16 ب.ظ http://1002shab.blogfa.com/

منم از دیروز تو فکرت بودم اما ترسیدم چیزی بپرسم. خدا رو شکر که سالمن و چقدر بد که این اتفاق افتاده.

آمارین چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 04:35 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

خدا همه رو در پناه خودش حفظ کنه. مسئولان هم بدتر از خونواده ی شوهر انگار همه ش نگران نیروگاهشونن. خییللی راحت تعداد کشته ها رو میگن و رد میشن و سریع میرن سراع اینکه نیروگاه چیزی نشده. واقعا که. خیر سرشون نیروگاهه ها 6 ریشتر که نباید اونو بلرزونه یا دیگرانو نگران کنه

آمار کشته شده و زخمی ها رو دقیق اعلام نمی کنن...
از روستاها راحت می گذرن... قربانی های زلزله رو نمی گن ...حتی روستا ها رو هم نشون نمی دن
ولی چندین روستا تا الان خرابی های زیادی داشتن.....مثل باغان- سنا- طسوج و ....
دوسه تا دیگه اسماشون یادم رفته...

فاطیما دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 07:49 ب.ظ http://afkarebaygani.blogfa.com

خدا رو شکر اتفاقی برای خونوادت نیوفتاده پرتو جان.
انشاالله خدا به بازمانده ها صبر بده.
به شما هم...صبر داشته باش خانومی...همه چی درست میشه.

دختر بهانه گیر سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

ببخش که تو اون لحظات کنارت نبودم... هم دیر و هم نفهمیدم دقیقا کجا بوده و ممطئن نبودم و نمی دونستم چطور بپرسم....
خدا رو شکر خبرهای خوب خوندم...
انشاا... همه اونهایی که زیر آوار به امید کمک بودن چشم انتظار نمونده باشن

خدا رو شکر تا اونجایی که من با خبرم امداد رسانی خوب بوده....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد