یادم بمونه چی شده


می خوام بنویسم تا یادم بمونه 

شنبه بخاطر کش اومدن اون سرماخوردگی و باد کردن یه قسمت از گلوم برای بار سوم دکتر رفتم و طبق روال گذشته تنهایی

ساعت  6 به پرهام زنگیدم و بهش گفتم دارم می رم دکتر و تلفنی از یکی از دوستام آدرس دکتر متخصص گوش حلق بینی پرسیدم رفتم اونجا...

هوا خیلی سرد بود و بارونی


دکتر بعد از معاینه و پرسیدن سوالای زیاد تصویب کرد که حساسیت بعد از عفونت هست اسپری و دوسه تا دارو دیگه نوشت با آمپول...


داروها رو که گرفتم رفتم یه خورده خرید کردم بعد از اونم رفتم آمپول زدم و یه مسیجم واسه پرهام فرستادم ناراحتیمو ابراز کردم...


چون خیابون یه طرفه بود اون موقع اصلا حواسم به تاکسی تلفنی نبود در نتیجه یه مسیر طولانی رو پیاده اومدم حسابی خیس شدم...

زنگ زدم به پرهام گفت خودم میام بعد با تاکسی می ریم...

حالا اومده مغازه میگه گرفتار بودم زنگ نزدم ، گرفتاریش این بوده بدون اینکه به من بگه با دوستش رفته مغازه ساندویچی کرایه کرده بعد می گه یهویی شده...


- حالم خوب نبود باهاش بحث کنم، دلخور بودم بخاطر اینکه یه زنگ نزد ببینم چرا گلوی من باد کرده و...

یکشنبه ، سعی کردم یه خورده کار کنم تا شب یه ریز آبریزش داشتم و پرهام 3 دفعه رفت بیرون برای کارای جدید مغازه


- دیروز حالم بد بود که نیومدم مغازه ، تمام روز رو تخت خوابیده بودم ، ظهر که پرهام اومده واسه ناهار می گه قرار شده هر چی از ساندویچی در میاد واسه شرکت باشه ، یعنی برای 3 نفر و من اعصابم خورده چون بهش گفتم مغازه جدا بزن هر کار می خوای کنی

هنوز برنامه اش با خودش معلوم نیست و منم از این به بعد سخت می گیرم...

برای شروع ازش خواستم ماهانه مبلغ 300 تومن بده دستم ، همش که نمیشه من هرچی درمیارم خرج خونه زندگی کنم گفته باشه...


- پیرو  پستی که نوشته بودم دلخوری پیش اومده ما بین خانواده اش و خودش؟ از جنوب که اومده بودیم ماهی و یه بسته خرما برای خانواده اش برده بودیم حالا مامانش شنبه به پرهام زنگیده پول گازتون رو به جای پول خرماو ماهی دادیم:-l


- شنبه شب خود پرهام گفت نمیدونم مامانم با تو چه دشمنی داره که می خواد تو نباشی  و...

- دیروز به پرهام گفتم یه دلیل بیار که دلم خوش باشه دارم با تو زندگی می کنم وقتی تو مهمترین تصمیماتت من هیچ نقشی ندارم ...

دیروز مثلا مریض بودم آقا تازه ساعت 10 شب برگشته خونه...


- گیجم نمیدونم باید چیکار کنم.....شما بهم بگید چیکار کنم


نظرات 3 + ارسال نظر
مهرگل سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

در مورد کارهای پرهام نمیدونم چی بگم والا! بهتره با یه مشاور صحبت کنی!
در مورد خانواده ش هم ول کن بهتر، درک نمیکنن دیگه! این سری ما برگشتی از خونه برای باباش و داداشش عسل گرفتیم البته من قلبا راضی نبودم ولی خب خریدیم دیگه، بعد باباش میخواد پولشو بده، اولش یه کمی حرص خوردم بعد گفتم بی خیال بابا، ارزش نداره برای این موضوعات حرص بخورم
بی خیال مامانش باش، انگار اصلا تو اون شهر نیستن

دقیقا دارم فکر می کنم نیستن..............

واسه روز زن دیگه نمی خوام خودم رو به آب و آتیش بزنم واسه انتخاب کادو تصمیم دارم پول بدم خودم رو راحت کنم

*
درمورد پول سوغاتی ها خیلی بهم برخورد ولی چیکار می شه کرد
*

درمورد پرهامم، تو خونه خیلی کمک می کنه ولی نمیدونم اصلا می خواد چیکار کنه با این زندگی که توش هستیم...
دیروز بهش میگم بگو به چی دلم رو خوش کنم اینجا می گه به مغازه ات.......

آمارین سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 06:56 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

من که تازه خواننده ی وبلاگت شدم شرمنده هنوز چیز خاصی نمیدونم در موردت. ببخش اگه کامنت خاصی نشد برات بزارم.
با شوهرت مشکل داری؟:(

نه مشکلی نداریم عزیزم....فقط بعضی روزا اتفاقاتی می افته که ....

من با تموم وجودم عاشقشم

دختر بهانه گیر سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

به نظرم نمیشه کسی رو تغییر داد ... اابته شاید بگم تغییر دادن خودمون خیلی راحت تر و شدنی تره...
می دونم حق داری دلخور شی از اینکه باهات مشورت نمی کنه ولی عزیز دلم بگو آیا این طرز فکر جز اینکه حالت رو بد کنه و باعث اختلاف بیشتر بشه فایده ای داره؟ پس باهاش کنار بیا...
من از نزدیک ترین هم خون هام کم نکشیدم آجی... دیگه از مادرشوهر زیاد توقع ندارم! بی خیالش شو...
نه اینکه تنها دلخوشیت ولی راست میگه باید به مغازه و کارت هم دلگرم باشی اجی... تو موفقی و این خیلی خوبه که تو به عنوان یه زن دستت تو جیب خودته اگه بخوای...
دوستت دارم
تو این هوا و سرماخوردگی... مواظب خودت باش گل نازم...بهتر بشی

میدونی آجی دیگه توقع ندارم فقط می نویسم تا یادم بمونه....چون من خیلی زود همه چیز رو فراموش می کنم و این درست نیست...نباید خیلی چیزا فراموش شن چون به احساس و شخصیتم لطمه وارد کردن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد