سونو


- دیروز دکتر رفتم بعد از سونو ،برام دارو نوشت گفت طبیعی هستش این عوارض بعد از سقط هست...


تو مطب و حتی واسه سونو که رفته بودم اولین سوال این بود که چند ماهه باردار هستی ، و مجبور بودم هر بار بگم باردار نیستم علت سونو به این دلیله یا دکتر اومدنم...


یه دکتر رفتن مثل دیروز 48 هزارتومان خرج برداشت با داروها البته

باز خدا رو شکر سالم بودم ، سونو که رفتم نوشته بود قطر فولیکول 14 میلی متر دیده می شود خیلی ترسیدم بعد دکتر گفت چیزی نیستش

*

دیشبم مثل بقیه شبا پرهام ساعت ده و نیم اومد و بهم می گه 2 سال دیگه صبر کن ... حقیقتش من چشمم آب نمی خوره به 2 سال دیگه که درست بشه ...مدام تو این فکرم که باید یه فکر اساسی واسه این زندگی کرد ...نمیشه اینجوری ادامه داد


*

جای هیچکی واسه ناهار امروزمون خالی نباشه ، حتی نمیدونم چجوری می شه خورد این غذایی که پختم حسابی دمپخت و شله شده:))

یعنی بذاری تو دهن آب میشه :)

*

بعد از ظهر دلم می خواد برم بازار کلی خرید کنم، از این ولخرجی های الکی  که دلم خیلی شاد بشه ...


نظرات 3 + ارسال نظر
ترمه پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.ohohketab.blogfa.com/

آبجی عزیزم پول فدای سر و جونت
توی اون شهر غریب باید همیشه سالم باشی تا یه سرما خوردگی کوچیک هم امد زود برو دکتر نذار تو تنت بمونه ها!!!
خیلی مراقب خوت باش
ایشالله همه چیز درست میشه

آمارین پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 04:18 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

خوب میکنی منم خرید خیلی حالم رو خوب میکنه خصوصا وقتی خیالم راحت باشه پول زیاد دارم

عسلی و آقای همسر شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

ما خانوما همیشه خرید حالمون رو جا میاره ..

عزیزم کمی به همسرت زمان بده .. بذار خودش کم کم یاد بگیره .. مردها دیرتر از خانوما یاد میگیرن زندگی مشترک رو چطور بگردونن و چطور برای همسرشون اسطوره بشن ...
اندکی صبر .. سحر نزدیک است ... /

روزهات نارنجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد