کسالت جسمی و سردرگمی


-  دو سه روزی به شدت مریض بودم ، بعد از شکستن روزه ی شنبه اونم ساعت 4 بعد از ظهر ، حسابی سرگیجه و ضعف داشتم جوری که بعد از ظهرا دفتر رو تعطیل می کردم می موندم خونه


- تا دیروز که حالم بهتر شد در عوض پای سمت چپم کامل درد می کرد مثل گرمی زدن ، دستم که بهش می خورد آتیش می گرفتم در نتیجه دیروز بعد از ظهر هم تعطیل کردم که استراحت کنم ولی عذاب وجدان خونه کثیف بودن وادارم کرد به تمیز کاری البته با یه پای لنگ


- برنامه وی چت ، خیلی جالبه ، تو این برنامه تونستم عکسای بچه های بهار و رزی رو ببینم و با هزینه کمتری مدام در ارتباط باهاشون باشم کسایی که گوشیشون اندرویده می تونن نصب کنن و با شارژ هفتگی یا وایرلس می تونن با کسایی که این برنامه رو دارن مکالمه و چت و تبادل عکس داشته باشن.


- وقتی نیمه های شب بیدار می شم دستات رو غرق بوسه می کنم چه نشونه ای جز عشق  و سپاسگذاری می تونه داشته باشه؟


*

مامان پرهام کمتر از یکسال هست که تازه شروع کرده مراوده کردن با همسایه ها...یکی از همسایه ها که روبروی خونه ماست 2 تا دختر داره و یکی از دخترا که بزرگتر هستش از نظر بدنی معلول هست، البته این صفت رو نمیشه بهش داد چون موقع راه رفتن یه خورده مشکل داره


رفت و آمدشون خیلی با مامان پرهام زیاده و تو اون رفت و آمدا من رو دیدن و دختر بزرگتر عاشق من شده مدام از من تعریف می کنه هوام داره و ...

مدام هم مسیج می زنه واسم و من خودم اصلا اهل مسیج بازی نیستم یعنی خیلی کم پیش بیاد مسیج بزنم حتی وقتی کار دارم هم ترجیح می دم زنگ بزنم  تلفنی صحبت کنم...

تو این مسیجایی که می فرسته نصفشون ادبی هستن نصفشون حرف و من نمی دونم باید چیکار کنم

برای مثال:

- س گلم این قدر عصابم خورد که نگو باورت نمی شه کاش من از همون اول به دنیا نمی اومدم

- فدات بشم من بخش اگر بدموقع مزاحمت می شم حلال کن دیگه اصلا روم نمیشه توی صورت نگاه کنم به جون خودم فقط دعا کن من زودتر راحت شوم این زندگی نیست که من می کنم خیلی دلم تنگ شده برایت

- س عزیزم من ببخش اگر بد موقع مزاحمت می شم به قران عصابم خورده نمی دانم چه کار کنم. به نظرت دارم دیوانه می شم شما که دیگه غریبه نیست سردرد شدید گرفتم

و

تو همه مسیجایی که می فرسته از اعصاب خورد حرف می زنه ، البته زیاد خونه نیست مثلا الان فک کنم 2 هفته ای هست رفته یه شهر دیگه خونه مادربزرگ و دایی و...

من بیشتر مواقع مسیجاش رو جواب می دم سعی می کنم نکاث مثبت رو بهش یادآوری کنم ...راستش مسیجاش تاثیر بدی می ذاره اینکه نمی تونم واسش کاری کنم و ... شبا که بر می گردم اینقدر خسته هستم که نمیتونم ساعتی رو اختصاص بدم ( یه شب با خستگی تموم پیشش وایسادم دقیقا 1 ساعت شد من 10 و نیم تازه اومدم ناهار واسه فردا بپزم) هم از این می ترسم که این صمیمت برام مشکل ساز بشه چون وقتایی که اینجاست بیشتر وقتش خونه مامان پرهام هست...

چند روزی هست مسیج فرستاده جواب ندادم ولی تلفنی زنگ می زنه جواب می دم بهونه ام هم شارژ نداشتنه...


نظرات 9 + ارسال نظر
پرنسس یخ چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 09:50 ق.ظ http://misswinter.blogfa.com

دقیقا منویاد2-3سال پیش انداختی اینقدرکه خانم همسایه با آوردن یه کاسه آش باهام دوست شدو کلی انرژی ازمن میگرفت به خداخواب وخوراک وآرامش رو ازمن وهمسرم گرفته بود وبچه اش هم تا آخرشب میفرستاد خونه ما اصلا یک وضعیتی بود که نگو ونپرس تاخداروشکر از اینجا رفتند بچه دختر4ساله شیطون وای نمیدونی.به نظرم قبلازاینکه دیربشه و اذیت بشی روابطتو محدودکن بااین وضعیت روحی که داره خیلی اذیت میشی فکرکنم کامنت های من به دستت نمیرسه من کلی تایپ میکنم آخرش میبینم تایید نشده

پرنسس یخ چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 09:51 ق.ظ http://misswinter.blogfa.com

دقیقا منویاد2-3سال پیش انداختی اینقدرکه خانم همسایه با آوردن یه کاسه آش باهام دوست شدو کلی انرژی ازمن میگرفت به خداخواب وخوراک وآرامش رو ازمن وهمسرم گرفته بود وبچه اش هم تا آخرشب میفرستاد خونه ما اصلا یک وضعیتی بود که نگو ونپرس تاخداروشکر از اینجا رفتند بچه دختر4ساله شیطون وای نمیدونی.به نظرم قبلازاینکه دیربشه و اذیت بشی روابطتو محدودکن بااین وضعیت روحی که داره خیلی اذیت میشی فکرکنم کامنت های من به دستت نمیرسه من کلی تایپ میکنم آخرش میبینم تایید نشده حالا اینو 2بارمیفرستم برای محکم کاری

ترمه چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.ohohketab.blogfa.com/

مراقب خودت باش آجی
نزاری یهو اس ام اسهای دختره روی تو هم تاثیر بزاره ها

فاطیما چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://afkarebaygani.blogfa.com/

بعضیا برای خالی کردن خودشون بقیه رو لبریز میکنن.
پرتو جان باهاش صمیمی شی تمام انرژِیت رو میگیره.

مستانه چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://asheghyhayam.blogfa.com

این خوبه که تو بهش انرژی مثبت بدی تا شاید حال و هواش بهتر شه و از دپرسی بیاد بیرون اما مراقب باش روت تاثیر منفی نزاره زیاد به حرفاش توجه نکن و برای اینکه نبینیش یا جواب اس هاش رو ندی یه بهونه بیار یکمی هم از ترفند کم محلی استفاده کنی موثره و جواب میده

فاطمه(حرف دل) چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

الان بهتری پرتو جون؟

اون دختره نیاز داره با یکی بحرفه و تو رو مناسب این کار دیده شایدم با چند نفر درد و دل میکنه
سعی کن اول به خودتو زندگیت برسی بعد به اون
بهش بفهمون که زیادی سرت شلوغه و هر وقت که اون بخوادتو نمیتونی بحرفی باهاش یا اس بدی
اینکه از خودت دورش کنی کاره انشپسانی نیست ولی زیادم درگیرش نشو

بوووس

گیلاس آبی پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 06:17 ب.ظ http://thebluecherry.blogfa.com

بعضی وقتا ادم توی رودربایسی می افته/
بعضی وقتا هم خواه ناخواه انرژی منفی از طرف بهمون منتقل میشه/
من از اینش بدم میاد!!
اخه بچه که بودم تقریبا یه همچین شرایطی داشتم.
منتها طرف دختر بود و چند سالی از من بزرگتر!!!

نازدارخانوم جمعه 28 تیر 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

اوووووف منم اصلا اهل مسیج نیستم...مخصوصا کسی باشه که اصلا حوصلشو نداشته باشم!!!
اینجور که تو میگی معاومه خیلی گیره و با یمی 2بار پیچوندن هم جریانو نمیگیره!!!
بازم جوابشو نده حوصله دردسر داریا!!

نوید شنبه 29 تیر 1392 ساعت 06:41 ق.ظ http://www.asrejomeyepiyaderow.blogfa.com

سلام !
به امید ِ روز های بهتر .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد