مسیج بفرستید


تاسوعا عاشورا بوشهر بودم و مثل تمام وقتایی که اونجا بودم بهم خوش گذشت دوستی که خیلی ازم دور شده بود رو باز ملاقات کردم و دوباره نزدیک شدیم ...


با کمتر کردن کاراسترس و فراموشی هم کمتر شده کلی عروسک و کارت پستال و .... واسه مغازه اوردم...

26 آبان باشگاه ثبت نام کردم، شدیداً تو فکر بچه دار شدن هستم قبل از اینکه برم بوشهر آزمایش خون دادم تا جایی که خودم خوندم همه چیز نرمال بود و خداروشکر وزن اضافی که پیدا کردم تو این چندماه تاثیری تو اضافه شدن کلسترول نداشته



مهرگل عزیزم دوست خوبم، خوشحالم که تو لحظه های مهم زندگیت و تو شادی های شیرینت ( ازدواج و الان مامان شدنت) حضور داشتم ....1000 بار بهت تبریک می گم



و پرهام با یک اشتباه کل محتویات گوشیم رو فرمت کرد، شماره هیچکسی رو ندارم ممنون میشم کسایی که تلفنم رو دارن یه مسیج بفرستن...



این یه تعداد عروسکایی که بافتم




ممنونم هستید...دوستتون دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد